דולגופיאט / הוועד האולימפי ראיון השבוע עם המתעמל ארטיום דולגופיאט

דולגופיאט / ×"ווע×" ×"אולימפי ראיון ×"ש×'וע עם ×"מתעמל ארטיום ×"ול×'ופיאט. התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! — אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך

— eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: — אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021.

E9jwpiy8csc2m
E9jwpiy8csc2m from www.srugim.co.il
— אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה.

מאוד התרגשתי בשבילו, אבל תמיד ידעתי שהוא ייקח את הזהב , האמנתי בזה, הרגשתי את זה באופן אינטואיטיבי, בתור אמא.

המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! | ארטיום דולגופיאט גאים בך. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images. רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: אחרי שזכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע, ארטיום דולגופיאט תיאר את רגעי המתח: אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך

מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם.

Ilre03p1wybuem
Ilre03p1wybuem from www.srugim.co.il
ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. המתעמל הישראלי, שזכה במדליית הזהב בטוקיו אחרי הופעה גדולה בגמר, הביא למדינה המון כבוד ויקבל מענק כספי של 500,000 שח מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך:

אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר.

רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם. חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images. דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה.

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. מאוד התרגשתי בשבילו, אבל תמיד ידעתי שהוא ייקח את הזהב , האמנתי בזה, הרגשתי את זה באופן אינטואיטיבי, בתור אמא. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו.

×
×"תעמלות ארטיום ×"ול×'ופיאט ×–×›×" ×'מ×"ליית ×–×"×' ×'×'×'×™×¢ ×"עולם וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה: אחרי שזכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע, ארטיום דולגופיאט תיאר את רגעי המתח: המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף:

12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ.

17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה. התקווה הושמעה באולם בטוקיו, ולישראל. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. מיטל (@meytal_shani78) has created a short video on tiktok with music feel the magic. דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

0 comments